Veel gestelde vragen
Vind hier het antwoord op onze meest gestelde vragen
Bestelling
Je kunt bij ons betalen via iDeal.
Jazeker, je ontvangt een automatische e-mail van je bestelling nadat je hebt besteld.
Indien je bestelling al is bevestigd, kunt je het beste even een mail naar ons sturen met het verzoek om te annuleren. Indien mogelijk annuleren we de verzending en storten we het geld zo snel mogelijk terug op je rekening.
Bestellingen die reeds zijn verwerkt, kunnen niet meer worden geannuleerd. Stuur je bestelling na ontvangst retour en dan storten we het geld zo snel mogelijk terug op je rekening.
Er is geen minimale of maximale bestelwaarde.
Verzending
Wij verzenden naar Nederland en België.
Je ontvangt een mail van DHL zodra de bestelling verzonden is, hiermee kun je de bestelling traceren.
De kosten voor het verzenden zijn € 5,00.
Wij verzenden uw bestelling binnen 3 – 5 werkdagen.
DHL zal het dan bij je buren of een afhaalpunt afleveren of het wordt op een ander moment bezorgd. U kunt hiervoor contact opnemen met de klantenservice van DHL.
Producten
Niet standaard. Mocht je een vraag hebben over een uitverkocht item stuur ons een bericht.
Nee, helaas is het niet mogelijk om een item te reserveren.
Al onze Shoecolate schoenen zijn gemaakt van echt leer tenzij anders vermeldt.
De productinformatie vind je op de pagina van het desbetreffende artikel. Maar mocht je nog andere vragen hebben, stel ze gerust.
Vragen & Klachten
Je kunt contact met ons opnemen via de pagina ‘contact’. Hier zullen wij je vragen beantwoorden. Of je kunt een mail sturen naar webshop@monshoe.nl.
Ook voor klachten kun je het beste contact opnemen via de contact pagina op onze site.
Je hebt 3 maanden recht op garantie. Heb je een klacht na deze periode, neem dan contact met ons op via de contact pagina. We kijken dan of er een passende oplossing gevonden kan worden.
Neem contact met ons op via de contact pagina. We lossen dit dan zo spoedig mogelijk voor je op.
Neem contact met ons op via de contact pagina. We lossen dit dan zo spoedig mogelijk voor je op.
Ruilen & Retourneren
Je hebt 14 dagen de tijd om van je aankoop af te zien zonder opgave van een reden.
Retourneren is gratis wanneer je gebruik maakt van ons retourformulier. Deze is bijgesloten bij je bestelling.
Je kunt de producten natuurlijk ook op een andere manier aan ons retour sturen, echter zitten er dan wel mogelijke kosten aan verbonden die voor eigen rekening zijn.
Er zit een retourlabel bij de bestelling. Graag het bestelformulier met ordernummer mee terugsturen om een goede verwerking van de retournering te garanderen.
Binnen 7 werkdagen nadat wij de retour hebben ontvangen, krijgt u het geld retour.